Benvolgudes famílies, ja hem arribat al final de curs!
Aquest curs ha sigut molt diferent, hem hagut d'afrontar moltes dificultats al llarg del camí i no sempre ha sigut fàcil. Volem agrair-vos els vostres esforços i col·laboració perquè els xiquets i xiquetes hagen pogut seguir amb la seua formació des de casa. Ho heu fet fenomenal!
Aquesta és l'última setmana que vos enviarem activitats i per això, hem pensat a fer-vos un recopilatori d'activitats més estiuenques i lúdiques, esperem que agraden als xiquets i xiquetes.
Comencem amb una cançó de Dàmaris Gelabert sobre l'estiu: “Comença l’estiu!”
Aquest curs ha sigut molt diferent, hem hagut d'afrontar moltes dificultats al llarg del camí i no sempre ha sigut fàcil. Volem agrair-vos els vostres esforços i col·laboració perquè els xiquets i xiquetes hagen pogut seguir amb la seua formació des de casa. Ho heu fet fenomenal!
Aquesta és l'última setmana que vos enviarem activitats i per això, hem pensat a fer-vos un recopilatori d'activitats més estiuenques i lúdiques, esperem que agraden als xiquets i xiquetes.
Comencem amb una cançó de Dàmaris Gelabert sobre l'estiu: “Comença l’estiu!”
Després mirem el temps que fa a l'estiu.
Poden agafar el calendari del mes i escriure o dibuixar (millor ja escriure) el
temps que fa: sol, núvols, pluja. En acabar cada setmana un recompte dels dies
que ha fet sol, núvols, que ha plogut…
Repassem
els dies de la setmana amb altra cançó (La masovera):
* Lectoescriptura:
Buscar en fullets fruites i verdures de
temporada , les retallen i escriuen el seu nom (poden després fer moltes
activitats, memori, comptar, dir el color que tenen, endevinar, que desaparega
alguna i diguen com és, sumar, restar, sèries, classificar per colors…)
Vocabulari de fruites i verdures.
Endevinalles de fruites.
cançó de la mosca, repàs de les vocals.
· Aprofitar si anem a la platja per a escriure paraules amb un palet en
l’arena i l’esborren les ones.
·
Lectura amb pictogrames.
* Activitats matemàtiques:
Amb les fruites que hem retallat dels fullets o amb fruites que tingueu a casa, ja siguen de veritat o de joguet, realitzar sèries , classificar per colors, grandàries, sumar fruites, ordenar de major a menor grandària…
Cançó “5 pometes“
Repàs dels números
cançó “colors de l’arc de sant martí”
Amb les fruites que hem retallat dels fullets o amb fruites que tingueu a casa, ja siguen de veritat o de joguet, realitzar sèries , classificar per colors, grandàries, sumar fruites, ordenar de major a menor grandària…
Cançó “5 pometes“
Repàs dels números
cançó “colors de l’arc de sant martí”
* Activitats de plàstica:
Sol amb cartolina:
Manualitats per a jugar:
*Activitats de música:
Ritmes amb
gots:
Joc de
ritme amb sabatilles utilitzant la música “letkiss”:
* Altres activitats:
- Endevinar quina fruita és amb els ulls tancats: per l'olor, o pel sabor (els ajudarà a provar sabors nous, motivant-los a veure qui ha encertat més)
- Fer amanides de fruites
* Treball en valors:
- La por:
* Jocs d’experimentació i manipulació:
Pintar amb aigua:
Pintar
amb gel:
Provar quines coses suren i quines coses no (no sempre sura
la cosa més xicoteta):
Traspassar
aigua d'un recipient a un altre:
Fer dinarets:
* Jocs de moviment:
Cançó “tot
sona”:
Cançó “Joan petit” (repaso de las
partes del cuerpo):
Cançó “baila el chipi, chipi”
* Activitats d’estimulació del llenguatge:
Una
abrasada molt fort a tots i totes.
Pepa i Laura.
-------------------------------------------
Queridas
familias, ¡ya hemos llegado al final de curso!
Este curso ha sido muy diferente,
hemos tenido que afrontar muchas dificultades a lo largo del camino y no
siempre ha sido fácil. Queremos agradeceros vuestros esfuerzos y colaboración
para que los niños y niñas hayan podido seguir con su formación desde casa. ¡Lo
habéis hecho fenomenal!
Esta es la última semana que vamos a
mandaros actividades y por ello, hemos pensado en haceros un recopilatorio de
actividades más veraniegas y lúdicas, esperamos que sean del agrado de los
peques.
Empezamos
con una canción de Dàmaris Gelabert sobre el verano: “Comença l’estiu!”
Después miramos el tiempo que hace en
verano. Pueden coger el calendario del mes y escribir o dibujar (mejor ya
escribir) el tiempo que hace: sol, nubes, lluvia. Al acabar cada semana un
recuento de los días que ha hecho solo, nubes, que ha llovido…
Repasamos los días de la semana con
otra canción (La masovera):
* Lectoescritura:
Buscar en folletos frutas y verduras
de temporada , las recorten y escriban su nombre (pueden después hacer muchas
actividades, memori, contar, decir el color que tienen, adivinar, que
desaparezca alguna y digan cual es, sumar, series, clasificar por colores…)
Vocabulario de frutas y
verduras
Adivinanzas de frutas
Canción de la mosca, repaso de las vocales.
·
Aprovechar si vamos a la playa para escribir palabras con un
palito en la arena y lo borran las olas.
·
Lectura con pictogramas.
* Actividades matemáticas:
Con las frutas que hemos recortado de los folletos o con frutas que tengáis en casa, ya sean de
verdad o de juguete, realizar series , clasificar por colores, tamaños, sumar
frutas, ordenar de mayor a menor tamaño…
Canción “5 pometes “
Repaso de los números
canción “colors de l’arc
de sant martí”
* Actividades de plástica:
Sol con cartulina:
Manualidades para jugar:
*Actividades de música:
Ritmos con vasos:
Juego de ritmo con zapatillas
utilizando la música “letkiss”:
* Otras
actividades:
- Adivinar que fruta es con los ojos
cerrados: por el olor, o por el sabor (les ayudará a probar sabores nuevos,
motivando a ver quién ha acertado más)
- Hacer ensaladas de frutas
* Trabajo en valores:
- Los miedos:
* Juegos de experimentación
y manipulación:
Pintar con agua:
Pintar con hielo:
Probar qué cosas flotan y
qué cosas no (no siempre flota lo más pequeño):
Traspasar agua de un
recipiente a otro
Hacer comiditas:
* Juegos de movimiento:
Canción “tot sona”:
Canción “Joan petit” (repaso de las
partes del cuerpo):
Canción “baila el chipi, chipi”
* Actividades de estimulación del lenguaje:
Una abrazo muy fuerte a
todos y todas.
Pepa y Laura.
No hay comentarios:
Publicar un comentario