domingo, 7 de junio de 2020

3 ANYS del 8 al 12 de juny / 3 AÑOS del 8 al 12 de junio

Bon dia famílies, una setmana més us enviem les activitats a realitzar pels vostres fills en la setmana del 8 al 12 de Juny

- En primer lloc continuar fent les rutines que solem fer en començar la classe (cantar cançons de *Damaris Gelabert, passar llista, mirar el temps, marcar el dia en el calendari…)
- És recomanable ensenyar-los a adquirir més autonomia i que facen tot allò que són capaces de fer: vestir-se i despullar-se, menjar, ajudar en les tasques de casa.
- Escoltar el conte “El peix irisac”.

 Que els papàs us facen preguntes sobre el conte Quins animals apareixen? Què li passava al peix? Què li aconsella el polp? Què regala? Com se sent al final?...
- Després que els papàs us dibuixen un peix amb escates o imprimir el de l'enllaç.
 Pintar cada escata d'un color i aneu nomenant enlaire el color amb el qual el pinteu.
- Repassar les vocals. Es poden realitzar jocs com nomenar paraules que comencen per aqueixa lletra. Jugar al “Veig, veig”. "Paraules encadenades" o simplement buscar-les en diferents paraules. Important: treballar amb les vocals en majúscules.
- Aprofita cada racó de la casa o del carrer per a comptar objectes, buscar similituds de coses amb formes geomètriques (quadrat, cercle, triangle), descobrir grandàries de coses i persones i comparar-los (gran, mitjà, xicotet).
- Esquinçar i arrugar paper, pintar, fer figures de plastilina, fer dibuixos i parlar sobre el que van dibuixar.
- Identificar les grafies de l'1 al 3 i repassar el seu traç (amb ceres, pintura de dits, retoladors, plastilina...).
Besos de part de les tutores de tres anys. (Maite i Pilar).
Espere contestació vostra, almenys OK per a saber si entreu en la web.

-------------------------------------------------------

 Buenos días familias, una semana más os enviamos las actividades a realizar por vuestros hijos en la semana del 8 al 12 de Junio.

-          En primer lugar continuar haciendo las rutinas que solemos hacer al comenzar la clase (cantar canciones de Damaris Gelabert, pasar lista, mirar el tiempo, marcar el día en el calendario…)
-           Es recomendable enseñarles a adquirir más autonomía y que hagan todo aquello que son capaces de hacer: vestirse y desnudarse, comer, ayudar en las tareas de casa.
-          Escuchar el cuento “El pez arcoíris” 
  
-           Que los papás os  hagan preguntas sobre el cuento ¿Qué animales aparecen? ¿Qué le pasaba al pez? ¿Qué le aconseja el pulpo? ¿Qué regala? ¿Cómo se siente al final?...
-          Después que los papas os dibujen un pez con escamas o imprimir el del enlace
 Pintar cada escama de un color y vais   nombrando en alto el color con el que lo pintáis.
-          Repasar las vocales.  Se pueden realizar juegos como nombrar palabras que empiecen por esa letra. Jugar al “Veo, veo”. "Palabras encadenadas" o simplemente  buscarlas en diferentes palabras. Importante: trabajar con las vocales en mayúsculas.
-           Aprovecha cada rincón de la casa o de la calle para  contar objetos, buscar similitudes de cosas con formas geométricas (cuadrado, círculo, triángulo), descubrir tamaños de cosas y personas y compararlos (grande, mediano, pequeño).
-           Rasgar y arrugar papel, pintar, hacer figuras de plastilina, hacer dibujos y hablar sobre lo que dibujaron.
-          Identificar las grafías del 1 al 3 y repasar su trazo (con ceras, pintura de dedos, rotuladores, plastilina...). 

Besos  de parte de las tutoras de tres años. (Maite y Pilar).

              Espero contestación vuestra, al menos Ok para saber si entráis en la web.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario