Bon dia famílies, una
setmana més us enviem les activitats a realitzar pels vostres fills en la
setmana del 8 al 12 de Juny
- En primer lloc
continuar fent les rutines que solem fer en començar la classe (cantar cançons
de *Damaris Gelabert, passar llista, mirar el temps, marcar el dia en el
calendari…)
- És recomanable
ensenyar-los a adquirir més autonomia i que facen tot allò que són capaces de
fer: vestir-se i despullar-se, menjar, ajudar en les tasques de casa.
- Escoltar el conte “El
peix irisac”.
Que els papàs us facen preguntes sobre el
conte Quins animals apareixen? Què li passava al peix? Què li aconsella el
polp? Què regala? Com se sent al final?...
- Després que els papàs
us dibuixen un peix amb escates o imprimir el de l'enllaç.
Pintar cada escata d'un color i aneu nomenant
enlaire el color amb el qual el pinteu.
- Repassar les vocals.
Es poden realitzar jocs com nomenar paraules que comencen per aqueixa lletra.
Jugar al “Veig, veig”. "Paraules encadenades" o simplement buscar-les
en diferents paraules. Important: treballar amb les vocals en majúscules.
- Aprofita cada racó de
la casa o del carrer per a comptar objectes, buscar similituds de coses amb
formes geomètriques (quadrat, cercle, triangle), descobrir grandàries de coses
i persones i comparar-los (gran, mitjà, xicotet).
- Esquinçar i arrugar
paper, pintar, fer figures de plastilina, fer dibuixos i parlar sobre el que
van dibuixar.
- Identificar les
grafies de l'1 al 3 i repassar el seu traç (amb ceres, pintura de dits,
retoladors, plastilina...).
Besos de part de les
tutores de tres anys. (Maite i Pilar).
Espere contestació
vostra, almenys OK per a saber si entreu en la web.
-------------------------------------------------------
Buenos días familias, una semana más os
enviamos las actividades a realizar por vuestros hijos en la semana del 8 al 12
de Junio.
-
En primer lugar continuar haciendo las
rutinas que solemos hacer al comenzar la clase (cantar canciones de Damaris
Gelabert, pasar lista, mirar el tiempo, marcar el día en el calendario…)
-
Es recomendable enseñarles a adquirir más
autonomía y que hagan todo aquello que son capaces de hacer: vestirse y
desnudarse, comer, ayudar en las tareas de casa.
-
Escuchar el cuento “El pez arcoíris”
-
Que los papás os hagan preguntas sobre el cuento ¿Qué animales
aparecen? ¿Qué le pasaba al pez? ¿Qué le aconseja el pulpo? ¿Qué regala? ¿Cómo
se siente al final?...
-
Después que los papas os dibujen un pez
con escamas o imprimir el del enlace
Pintar cada escama de un color y vais nombrando en alto el color con el que lo
pintáis.
-
Repasar las vocales. Se pueden realizar juegos como nombrar palabras
que empiecen por esa letra. Jugar al “Veo, veo”. "Palabras
encadenadas" o simplemente buscarlas en diferentes palabras. Importante:
trabajar con las vocales en mayúsculas.
-
Aprovecha
cada rincón de la casa o de la calle para
contar objetos, buscar similitudes de cosas con formas geométricas
(cuadrado, círculo, triángulo), descubrir tamaños de cosas y personas y
compararlos (grande, mediano, pequeño).
-
Rasgar y
arrugar papel, pintar, hacer figuras de
plastilina, hacer dibujos y
hablar sobre lo que dibujaron.
-
Identificar las grafías del 1 al 3 y repasar su trazo
(con ceras, pintura de dedos, rotuladores, plastilina...).
Besos de parte de las tutoras de tres
años. (Maite y Pilar).
Espero contestación
vuestra, al menos Ok para saber si entráis en la web.
No hay comentarios:
Publicar un comentario