Bon dia famílies per a la setmana del
4 al 8 de Maig les tasques a realitzar
pels vostres fills/as seran les següents:
- Rutines d'inici de la classe.
(cançons, dia de la setmana, passar llista…).
--
Continuar amb el conte “La rateta presumida” www.contes.cat › contes-classics
- Contar els pares /
mares el conte.
- A continuació que us ho expliquen
ells, amb les seues paraules.
- Que inventen un altre final per al
conte.
- Quin personatge us ha agradat més? Per
què?
- Què canviaries del conte?
- Que intenten escriure el nom del
personatge que més els ha agradat i el que menys. (Li ho podeu posar vosaltres
i ells repassar).
- Dibuixar el personatge que més us ha
agradat i el que menys.
- Que compten quants personatges
apareixen en el conte de manera oral i de manera escrita, sempre a través d'un
model que puguen imitar o repassar.
- Repassar
els conceptes dins/fora i a dalt/a baix. Dibuixant un cercle i saltant
vosaltres a l'ordre dels papàs, dins o fora. Així realitzeu una mica
d'exercici, pujant i baixant d'una cadira.
- Podeu agafar una caixa i col·locar
determinats joguets, els papàs us poden indicar que tragueu els que siguen de
color roig, blau, etc. i al contrari. Per a repassar els colors. Podeu escoltar
la cançó
o
- Que els papàs us col·loquen joguet 3,
1, 2 i dir el número, intentar escriure'l.
- Escriure amb ajuda dels papàs els noms
de la classe que comencen per la lletra I. Envoltar-la, repassar-la amb
retolador, fer-la amb plastilina.
-
Realitzar els exercicis de pràxies.
Finalment, esperem que tots estigueu bé
Besos de part de les tutores de tres
anys. (Maite i Pilar)
Buenos días familias para la semana del 4 al 8
de Mayo las tareas a realizar por vuestros hijos/as serán las siguientes:
-
Rutinas
de inicio de la clase. (canciones, dia de la semana, pasar lista…).
-- Continuar con el cuento “La ratita
presumida” www.contes.cat
› contes-classics
-
Contar los padres / madres el cuento.
-
A continuación que os lo cuenten ellos,
con sus palabras.
-
Que inventen otro final para el cuento.
-
¿Qué personaje os ha gustado más? ¿Por
qué?
-
¿Qué cambiarías del cuento?
-
Que intenten escribir el nombre del
personaje que más les ha gustado y el que menos. (Se lo podéis poner vosotros y
ellos repasar).
-
Dibujar el personaje que más os ha
gustado y el que menos.
-
Que cuenten cuántos personajes aparecen
en el cuento de forma oral y de manera escrita,
siempre a través de un modelo que puedan imitar o repasar.
-
Repasar los conceptos dentro/fuera y arriba/abajo. Dibujando un círculo y
saltando vosotros a la orden de los papás, dentro o fuera. Así realizáis algo
de ejercicio, subiendo y bajando de una silla.
-
Podéis coger una caja y colocar
determinados juguetes, los papás os pueden indicar que saquéis los que sean de
color rojo, azul etc. y al contrario. Para repasar los colores. Podéis escuchar
la canción
o
-
Que los papás os coloquen juguete 3, 1,
2 y decir el número, intentar escribirlo.
-
Escribir con ayuda de los papás los
nombres de la clase que comienzan por la letra I. Rodearla, repasarla con
rotulador, hacerla con plastilina.
-
Realizar los ejercicios de práxias.
Por último, esperamos que todos estéis bien
.
Besos de parte de las tutoras de tres años. (Maite
y Pilar)
No hay comentarios:
Publicar un comentario