domingo, 3 de mayo de 2020

3 ANYS 4-8 maig / 3 AÑOS 4-8 mayo


Bon dia famílies per a la setmana del 4  al 8 de Maig les tasques a realitzar pels vostres fills/as seran les següents:

- Rutines d'inici de la classe. (cançons, dia de la setmana, passar llista…).

-- Continuar amb el conte “La rateta presumida” www.contes.cat › contes-classics

 - Contar els pares / mares el conte.

- A continuació que us ho expliquen ells, amb les seues paraules.

- Que inventen un altre final per al conte.

- Quin personatge us ha agradat més? Per què?

- Què canviaries del conte?

- Que intenten escriure el nom del personatge que més els ha agradat i el que menys. (Li ho podeu posar vosaltres i ells repassar).

- Dibuixar el personatge que més us ha agradat i el que menys.

- Que compten quants personatges apareixen en el conte de manera oral i de manera escrita, sempre a través d'un model que puguen imitar o repassar.

- Repassar els conceptes dins/fora i a dalt/a baix. Dibuixant un cercle i saltant vosaltres a l'ordre dels papàs, dins o fora. Així realitzeu una mica d'exercici, pujant i baixant d'una cadira.

- Podeu agafar una caixa i col·locar determinats joguets, els papàs us poden indicar que tragueu els que siguen de color roig, blau, etc. i al contrari. Per a repassar els colors. Podeu escoltar la cançó 

 o 


- Que els papàs us col·loquen joguet 3, 1, 2 i dir el número, intentar escriure'l.

- Escriure amb ajuda dels papàs els noms de la classe que comencen per la lletra I. Envoltar-la, repassar-la amb retolador, fer-la amb plastilina.

- Realitzar els exercicis de pràxies.









Finalment, esperem que tots estigueu bé
Besos de part de les tutores de tres anys. (Maite i Pilar)

 --------------------------------------------------------------------

 Buenos días familias para la semana del 4 al 8 de Mayo las tareas a realizar por vuestros     hijos/as serán las siguientes:
-           Rutinas de inicio de la clase. (canciones, dia de la semana, pasar lista…).
--     Continuar con el cuento “La ratita presumida”   www.contes.cat › contes-classics
-          Contar los padres / madres el cuento.
-          A continuación que os lo cuenten ellos, con sus palabras.
-          Que inventen otro final para el cuento.
-          ¿Qué personaje os ha gustado más? ¿Por qué?
-          ¿Qué cambiarías del cuento?
-          Que intenten escribir el nombre del personaje que más les ha gustado y el que menos. (Se lo podéis poner vosotros y ellos repasar).
-          Dibujar el personaje que más os ha gustado y el que menos.
-          Que cuenten cuántos personajes aparecen en el cuento de forma oral y de manera escrita,  siempre a través de un modelo que puedan imitar o repasar.
-          Repasar los conceptos dentro/fuera  y arriba/abajo. Dibujando un círculo y saltando vosotros a la orden de los papás, dentro o fuera. Así realizáis algo de ejercicio, subiendo y bajando de una silla.
-          Podéis coger una caja y colocar determinados juguetes, los papás os pueden indicar que saquéis los que sean de color rojo, azul etc. y al contrario. Para repasar los colores. Podéis escuchar la canción 

 o 

-          Que los papás os coloquen juguete 3, 1, 2 y decir el número, intentar escribirlo.
-          Escribir con ayuda de los papás los nombres de la clase que comienzan por la letra I. Rodearla, repasarla con rotulador, hacerla con plastilina.
-          Realizar los ejercicios de práxias.







    Por último, esperamos que todos estéis bien .
Besos  de parte de las tutoras de tres años. (Maite y Pilar)



No hay comentarios:

Publicar un comentario