viernes, 8 de mayo de 2020

ANGLÉS del 11 al 15 de maig / INGLÉS del 11 al 15 de mayo


Bon dia, famílies. Com esteu? Molt d’ànim que ja es veu la llum al final del túnel.

A continuació vos comente les tres sessions d'aquesta setmana:

SESSIÓ 1:

-Comencem la sessió amb la cançó “Hello”: 


-Conte: ¡MIRA QUÉ SÉ HACER!

Ací vos deixe un memory dels mitjans de transport. Recordeu que dalt a la dreta, on posa nombre de cartes és per a posar que nivell volem.

-S’acomiadem de l’anglés i diem adéu amb la cançó “Bye Goodbye”: 


SESSIÓ 2:

-Comencem la sessió amb la cançó “Hello”: 
 

- Explicació: Means the transport for children:


En aquest vídeo ens expliquen els diferents mitjans de transport que hi ha. El protagonista d'aquesta explicació parla un poc de pressa, però no passa res. És bo que els alumnes s'acostumen a diferents accents d'anglés.

-Anem a fer un dibuix o manualitat del mitjà de transport que més ens agrade. Ací vos deixe algunes idees:




-S’acomiadem de l’anglés i diem adéu amb la cançó “Bye Goodbye”: 
 

SESSIÓ 3:

-Comencem la sessió amb la cançó “Hello”: 


S’alcem de la cadira/sofà i ballem la cançó (intentem que els peques repetisquen la cançó).
Com sempre explique, la tercera sessió d’anglés és la de l’assemblea i sol ser a primera o segona hora del matí. En la sessió de l’assemblea treballem el llenguatge oral: passar llista, els dies de la setmana, quin temps fa, salutacions, acomiadaments... en llengua anglesa. També tenim xicotets diàlegs com: what’s your name? My name is____ How are you? I’m fine/ I’m tired/ I’m hungry.

No he trobat per Internet les cançons que cantem nosaltres, però vos adjunte altres paregudes.

-Good Moorning:  

- Days of the week: 

- How’s the weather: 


NO OBLIDEM AQUESTES CANÇONS:
-          Per a replegar els joguets després d’haver jugat i per a llavar la taula després d’esmorzar:


-          IMPORTAAAANT! Per a llavar-se les mans: 
------------------------------------------------------------------------------------------
Buenos días, familias. ¿Cómo estáis? Mucho de ánimo que ya se ve la luz al final del túnel.
A continuación os comento las tres sesiones de esta semana:

SESIÓN 1:

-Empezamos la sesión con la canción “Hello”:

-Cuento: ¡MIRA QUÉ SÉ HACER!

-Aquí os dejo un memory de los medios de transporte. Recordad que arriba a la derecha, donde pone número de cartas es para poner que nivel queremos.


-Nos despedimos del inglés y decimos adiós con la canción “Bye Goodbye”:

SESIÓN 2:

-Empezamos la sesión con la canción “Hello”:

- Explicación: Means the transport for children:

En este video nos explican los diferentes medios de transporte que hay. El protagonista de esta explicación habla un poco deprisa, pero no pasa nada. Es bueno que los alumnos se acostumbren a diferentes acentos de inglés.

-Vamos a hacer un dibujo o manualidad del medio de transporte que más nos guste. Aquí os dejo algunas ideas:





-Nos despedimos del inglés y decimos adiós con la canción “Bye Goodbye”:

SESIÓN 3

La tercera sesión de inglés es la de la asamblea y suele ser a primera o segunda hora de la mañana. En esta sesión trabajamos el lenguaje oral: pasar lista, los días de la semana, que tiempo hace, saludos, despedidas… en lengua inglesa. También tenemos pequeños diálogos como: what’s your name? My name is____ How are you? I’m fine/ I’m tired/ I’m hungry.

No he encontrado por Internet las canciones que cantamos nosotros, pero os adjunto otras parecidas.

-Good Moorning:  

- Days of the week: 

- How’s the weather: 


NO OLVIDAMOS ESTAS CANCIONES:
- Para recoger los juguetes después de haber jugado y para lavar la mesa después de almorzar:
 
- IMPORTAAAANTE! Para lavarse las manos:




No hay comentarios:

Publicar un comentario